1 december.

Redan första december! Herregud vad tiden går! Nu är det ju snart min födelsedag och efter det är det julafton! M väckte vid redan 6.30, hon låg i sin säng och sjöng Pippi Långstrump. Upp och göra välling. Nu sitter vi här i soffan och tittar på barnprogram, snart ska jag väcka C också så hon får titta på första avsnittet av julkalendern. Jag är lika spänd jag, kollar på kalendern varje år, men i år hoppas jag på en bra som faktiskt handlar om julen, inge superhjältar och annat tjaffs. Nu är det jul!


Kommentarer
Postat av: Marie, mamma till Elsa

Va kul att du börjat blogga igen!!



Lycka till i tävlingen :)

2011-12-01 @ 18:58:20
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0