Bli friiiiisk!

Shit vad jobbigt det är när barnen är sjuka. Jag gör vad jag kan men dom är lika ledsna för det, jag skulle bara vilja ta allt det jobbiga istället för dom.

Vi har haft mini jul här hemma idag. Klätt granen, fixat julskinka och bjudit mamma på ett litet julbord.

Imorrn ska jag till akademikliniken för att träffa läkaren som ska snitta upp mig i februari. Som jag längtar!!

Blogga från mobilen är väll ingen hit för jag bjuder bara på suddiga bilder från dagen, men ikväll får det bli så här. Ha en mysig fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman, jag såg summan på FB.



En privat fråga och du behöver inte svara...



Hur finansierar du det ?



Om du tar lån vad får du betala i månaden ??

Jag vill så gärna göra samma op.

Jag vill skära bort min döda buk och fixa tuttarna



Kram Maria

2011-12-19 @ 19:56:28
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0