Bukplastik.

Idag var jag på akademikliniken för att träffa läkaren som ska göra min operation i februari. Han berättade lite om vad en bukplastik innebär, hur man gör osv. Det är en väldigt stor operation, man ska skära igenom 3 lager hud och fett och allt vad det är. Fettsuga, dra ner huden och klippa bort, sy ihop allt och göra en ny navel.
Jag ska gå runt med en gördel dygnet runt i tre veckor och tejpa snittet i 6 månader. Det kommer nog bli tufft med mina små tjejer, jag får ju inte lyfta tungt, inte ens handla själv, men som tur är har jag ju så många fina människor runt omkring mig som kommer hjälpa till, och det är jag så tacksam över.
75.000 kronor kommer operationen kosta, det är väldigt mycket pengar, men samtidigt är det värt varenda liten krona. Jag vill inte se ut som jag gör, jag trivs verkligen inte med mig själv och det vill jag så gärna göra.
Gud vad jag längtar till februari!


Kommentarer
Postat av: maria

Im happy for you



Tack för svar. Bra investering...



Kram M

2011-12-19 @ 22:35:33
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis vännen!!!!



Hoppas din dag blir super!



Kram Maria

2011-12-20 @ 07:55:11
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0