God Jul!

Äntligen julafton! Jag hoppas att julkänslan infinner sig när alla människor är hemma hos mamma, för just nu är det lika med noll. Men lika glad är jag för det för mina barn är väldigt uppspelta. C fick ett par lila glitterskor av tomten imorse, hon blev så glad! Det är det julen handlar om för mig nu, att mina barn alltid kommer ha bra minnen av jularna när dom blir äldre. Jag lider med dom barnen som fasar inför julen för att föräldrarna dricker för mycket, bråk, dåligt med pengar osv. Jag hoppas att ni alla får en riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: maria

desamma till dig vännen..



Love Maria

2011-12-25 @ 10:34:09
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0