Heeej!

Det var länge sen jag kikade in här! Men jag har haft en så mysig helg så det har inte funnits tid.

Julafton var underbar! Vi fick så mycket fina julklappar och barnen är så tacksamma! Tomten var ju jätteläskig, men också väldigt spännande såklart.

Sen kom min älskade Angelica hit på juldagen. Då tog vi en sväng ut och hade superkul! Sen hade vi en till liten mini jul.

Ja toppen helg! Idag var vi på prima med M. Nu är det dags att börja gå där igen. Jippie.
Jag berättar mer om det ikväll, ganska skönt att prata av sig om det tycker jag..


Kommentarer
Postat av: maria

härligt att höra... Det e du värd..

Mår ni alla bättre ?



Vad fick du för fint i julklapp da ?



Kramiz M

2011-12-27 @ 14:24:50
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0