Herre jesus!

Vilken natt vi har haft! Vi har spenderat en hel natt på Astrid Lindgrens barnakut. C ramlade ner från sin säng igår och gjorde illa sin axel. Först verkade det inte vara någon jättefara, hon sa bara att hon hade ont, men sen kunde hon inte sova och vaknade hela tiden och snyftade. Då fick vi packa in oss i bilen och åka iväg.
Det var väldigt mycket folk på akuten, men vi fick hjälp rätt snabbt ändå tycker jag. Först var det en läkare som kände och tittade lite på armen, men on ville också se en röntgen bild, så upp till röntgen, fota lite och tillbaka till rummet. Då visade det sig att min älskade lilla tjej brutit nyckelbenet! Herregud! Vad tapper hon är, jag hade ju legat ner på golvet i fosterställning och bölat, men inte C inte, nej hon går runt här hemma i sin nya kofta, kjol och klackskor, uppsatt hår och vill inte ha mitellan på. Hon är en liten krigare, som Annika sa ♥

På akuten mitt i natten..

Min tappra lilla tjej ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Tack för ditt svar!!



Du kommer klara dig bra!!



Vilken duktig tjej du har

Kram Maria

2011-12-14 @ 20:05:56
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Som någon skrev, självklart så är de negativa kommentarerna alltid anonyma!^^ så inget att bry sig om. Ja gillar klänningen massor! åh, den röda! kollade på den, men då va den HELT slut i hennes storlek! Skitfina verkligen.



Så söta dom kommer att bli <3

2011-12-14 @ 23:13:27
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0