Kalas.

Den här dagen blev inte dålig alls. C kom in med ett paket till mig på morgonkvisten och sjöng "Ja må hon leva" sången för full hals. Jag blev så rörd! Min älskade dotter! ♥

Sedan blev det bak som vanligt. Jag ÄLSKAR att baka! Det blev en tårta, saffrans cupcakes och små chokladmousse shotar. Allt gick hem hos gästerna, och cupcakesen var gudomligt goda! Dom kommer jag göra många gånger.

Presenter fick jag också, och det gick i bakningens tecken. Marsipan i alla regnbågens färger, kakfat, tårtfat, ätbart lim, pennor, utstickare och massa annat för att kunna syssla med min hobby!

Tack alla ni som uppvaktat mig på min dag! ♥

Gräddtårta med hallon och choklad mousse.


Choklad shotar.


Saffrans cupcakes.


Kommentarer
Postat av: maria

tjusigt!! det ser skit gott ut!!



Natti Maria

2011-12-20 @ 23:12:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0