Lucia.

Redan den 13 december idag, jag tycker alltid att den här månaden går så fort! Annat var det ju när man var liten, då blev det ju aldrig julafton eller min födelsedag, men nu säger det ju bara poff så är allt över.

Det blir ingen lucia för M på dagis. Hon är förkyld och har lite hosta, men sen tror jag inte att hon skulle må så bra av att sitta där med så mycket främmande människor som tittar på henne. Inte nu när hon verkar ha det jobbigt igen.
Men snart åker vi iväg för att titta på C, hon är däremot taggad till tusen. Som hon har längtat efter att få vara lucia! Kameran ska med och tårkanalerna lär ju vara öppna, min lilla gullunge!


Kommentarer
Postat av: maria

Gulligt



Kram

2011-12-13 @ 16:09:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0