Så overkligt!

Idag är det 39 dagar kvar till min operation! BARA 39! det känns helt jätte konstigt med tanke på att det här är något jag har velat göra i flera år men som jag aldrig skulle kunna tänka mig att få uppleva.

Idag köpte jag ett klädesplagg som jag tror mig kunna bära upp efter operationen. En tub top i fusk skinn. För det första: en tub top! Som förhoppningsvis kommer sitta tajt i midjan! Yeeeey!
För det andra: det är nånting som jag skulle titta på och drömma om att kunna ha på mig, men som jag sedan skulle hängt tillbaka.

Fy Fabian vad jag längtar nu! Imorgon är det bara 38 dagar kvar..


Kommentarer
Postat av: maria

Snyggt



Drömmen blev sann



Go kväll / Maria

2011-12-29 @ 21:54:18
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0