Sista dagen på detta år.

Ja, jag ser då fram emot det nya året! 2011 har inte alls varit mitt år. Skilsmässa, sjuka barn, sjukskrivning, depression osv.
Därför välkomnar jag det nya året med öppna armar. Vi sitter hemma hos mamma och har precis ätit hummer och oxfilé, hur gott somhelst! Nu sitter barnen och ritar, sen blir det lite efterrätt och lite senare åker vi hem. Jag kommer ringa in det nya året hemma i lägenheten helt ensam. Men vet ni? Det gör inte mig nånting överhuvudtaget. Jag skulle faktiskt inte vilja fira det på något annat sätt. Hemma i MIN lägenhet och med mina tjejer som jag älskar över allt annat, det är mer än utmärkt för mig.
Men ni andra som är ute och röjer eller har en myskväll med familj och vänner, ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: maria

Desamma kram

2012-01-01 @ 12:39:30
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0