Aj..

Den här natten var inte jätterolig om jag ska vara ärlig. Det är svårt att hitta en bekväm ställning att sova i med dom här jäkla dränagen.
Sen vaknade jag mitt i natten av att värktabletterna började gå ur kroppen och jäklar vad ont det gjorde! Det kändes som att någon stod och högg mig med en kniv i magen. Så dom där 20 minuterna innan dom börjat värka var dom längsta i mitt liv.

Dränaget blir nog kvar över helgen för att jag läcker lite för mycket för att få koppla bort dom nu. Jippie. Jag får nämligen inte duscha när jag har dom kvar. Härligt med svinto hår och raggarduschar. Men snart så!


Kommentarer
Postat av: maria

Jobbigt att ha ont, men se positivt

Snart äger du vä'rlden



Kram Maria

2012-02-09 @ 18:52:29
URL: http://iahgolund.blogg.se/
Postat av: maria

Hoppas du mår bättre



Kram Maria

2012-02-10 @ 09:21:39
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0