Here it goes..

Okej, nu har jag tagit mod till mig för att visa lite bilder från före och efter operationen. Jättejobbigt, men samtidigt är jag så lättad över att det är borta.
Morgonen innan operationen.


Morgonen efter operationen.
Två dagar efter operationen.

Tre veckor efter operationen.
Såhär ser jag alltså ut nu med gördeln. Jag vill inte fota utan den just nu för det är så väldigt svullet och ser lite läskigt ut med infektionen och inflammationen. Men det tar vi senare. Lite skillnad är det ju, men ibland deppar jag ihop och tycker inte att det syns någon skillnad eftersom att det mesta av svullnaden sitter där "påsen" tidigare satt..

Kommentarer
Postat av: Maria

verkligen skillnad..



Grattis gumman

Maria

2012-03-01 @ 06:15:44
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0