Nervigt!!

Nu är det snart god natt för min del. Imorgon gäller det.

Idag har jag haft en fullspäckad dag med förberedelser.
Jag har städat överallt och lagat matlådor så jag slipper tänka på det när jag kommer hem. Jag har lämnat av barnen hos pappan. Och jag saknar dom redan! Mina små hjärtan.

Jag kom nyss ut ur duschen där jag tvättat mig väldigt noggrant med en speciell tvål inför operationer. Känns jättejobbigt att inte få smörja in mig med min hudkräm, jag är ju så torr! Imorgon blir det samma procedur igen med duschen och sen åker vi vid 8:30. Tur att mamma följer med mig!
Nu ska jag packa klart väskan, sen ska jag försöka sova en liten stund i alla fall.


Kommentarer
Postat av: maria

Vad är det exakt du ska göra nu ???



Bara magen eller bröst oxo ?



Kram & Lycka till

M

2012-02-05 @ 22:09:16
URL: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0