Shopping!

Idag har jag haft ont. Och jag har det fortfarande. Det är mina höfter som känns. Sen är det ett speciellt ställe i midjan som är väldigt ömt. Hua, det tar verkligen på krafterna det här. Men så värt det trots allt! Jag sitter och surfar runt lite hos mamma och kom på att det kanske kan vara bra att kolla lite kläder, jag har ju trots allt gått ner några storlekar nu. Och jag hittade minsann en hel del. Väldigt mycket på rea också, sånt gillas! Så nu har jag beställt hem lite nya kläder och jag får hålla tummarna att dom kommer passa. Det är inte så mycket märkvärdiga saker, lite leggings, kjol, klänning och någon topp. Såklart fick barnen en del kläder också. Sedan kunde jag inte låta bli att klicka hem ett par skor. Jag FÅR inte köpa fler skor! Jag har ju över 50 par. Men dom var ju faktiskt nedsatta. Nej, det var ju ingen bra ursäkt i alla fall. Men jag kunde som sagt inte motstå. Hoppas att paketen kommer fort! Nu ska jag gå och lägga mig. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria

Va roligt, lite shopping gör en alltid glad.

Har du 50 par skor ??



Kram Maria

2012-02-15 @ 06:44:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0