Skitnatt. Som vanligt!

Nu är jag så jäkla less på det här! Hur mycket mardrömmar kan man drömma egentligen?! Tydligen olika varje natt. Jag är så trött på grund av dom. Igår när jag var ledig och skulle vila lite så somnade jag till och drömmarna kom direkt.
Christas mamma är dröm tydare och jag berättade vad alla drömmar handlar om och hon sa att mycket beror på stress. Jag sätter en enorm press på mig själv för att klara av allt själv och göra alla till lags, det är därför jag drömmer som jag gör.
Hon sa att när jag lägger mig ska jag tacka för 5 olika bra händelser som har hänt under dagen så kommer jag sova bättre. Jag ska fan tacka över 15 saker så kanske jag sover som en prinsessa.
Hon spår även i tarot kort, hoppas att hon vill spå mig nästa gång vi träffas!


Kommentarer
Postat av: maria

låter spännande, kanske värt att pröva



Kram Maria

2012-02-04 @ 15:45:53
URL: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0