Slut som artist!

Näe vet ni vad. Jag har tagit mig upp till centrum idag och gått in i två butiker, sen orkade jag inte mer. Jag blev svullen som en boll och helt slut. Till och med andfådd. Kondisen är inte på topp efter att ha rört mig från soffan till toaletten till sängen. Så nu sitter jag här hemma hos mamma, fortfarande här, och ser ut som jag gjorde innan jag opererades. Så jag avslutar här och går och lägger mig. Samlar lite nya krafter till imorgon och kör soffan, toaletten, sängen en dag till. Yeeey..

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken snäll mamma du har. Man blir rätt borta efter den där op va ?



Har man rätt till sjukskrivning eftersom det är en frivillig op ?



Kram

2012-02-16 @ 11:00:15
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0