Snart måndag!

Ikväll har jag suttit och skrivit ihop en ta-med-mig lista till på måndag.
Imorgon ska jag ju packa väskan för nu är det snart dags!

Det jag har kommit på är:
• mobil laddare
• underkläder
• min bok
• tandborste + tandkräm
• hårborste
• plånbok
• mina mediciner

Jag åker dit i min onepiece. Tror ni jag behöver ha med mig mer kläder än det? Jag lär ju bo i min onepiece ett bra tag framöver. Är det något som saknas? Schampoo och tvål? Eller jag lär ju inte få duscha där? Kommer ju hem på onsdag förmiddag.
Ååå vad svårt det är!


Kommentarer
Postat av: maria

Har du nonn laptop så ta med den



All lycka



Hoppas få veta allt.



Kram Maria

2012-02-05 @ 09:10:39
URL: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0