Tisdag.

Idag blev en relativt lugn dag för min del. Jag åkte över till Rosanna, Tobbe och Malte och hälsade på. Vi fikade lite och snackade en massa skit. Alltid lika mysigt när vi väl får till en dejt. ♥

Imorgon blir det eventuellt en tripp till stan med min bästaste Jonna. Ska bli roligt. Jag är ute efter en produkt till håret som tydligen bara finns på Åhléns inne i city och den SKA JAG HA! Sen så är jag ju väldigt sugen på lite nya leggings och linnen. Något annat klädesplagg vill jag inte köpa när jag fortfarande är såhär bucklig och svullen, men nånting måste jag ju ha att sätta på mig. Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta min såriga mage, tänkte lägga upp lite bilder på allt här sedan. Jag har ju massa bilder man kan jämföra med :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Om det är det jag hade så finns det på Apoteket i Brandbergen

Maria

2012-02-29 @ 14:19:39
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Maria

kul att åka till staden



Ha det toppen

Maria

2012-02-29 @ 19:22:16
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0