Torsdag.

Jahapp, torsdag igen. Här sitter jag och är lite less på att bara sitta inne. Som ni redan vet. Jag låter så negativ och otacksam, det är ju jag själv som satt mig i den här situationen. Men jag är så galet tacksam att jag kunnat göra den här operationen. Den har på riktigt förändrat mitt liv. Men det här med att sitta inne och knappt ha någon ork är ju så långt ifrån mig man kan komma. Speciellt nu när jag börjat i skolan och kommer ut varje dag. Men men, på tisdag är jag back in school och då börjar vardagen igen, love it.

Sen vill jag passa på att skriva några rader om min fina vän Jonna. Jag hade aldrig kunna drömma om att hitta en så bra vän som henne på så kort tid. Hon ställer ALLTID upp för mig. Hon bor fem våningar ovanför mig med sin man och två barn och jag bor ju ensam med mina två barn. Hon erbjuder sig jämt att hjälpa mig med barnen, hon följde med mig på ett läkarbesök som jag inte ville gå på själv, hon kommer ner när jag är ledsen och bara sitter och lyssnar på mig så jag får prata av mig. Jag är så glad att jag funnit dig Jonna, vi kommer alltid fortsätta vara vänner, grannar eller ej så släpper jag dig aldrig. ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Härligt med en sån bra vän

Kram Maria

2012-02-16 @ 16:49:35
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0