Torsdag.

Jaha. Så var den här skolveckan slut igen och nästa vecka är det hem praktik. TRÅKIGT! Jag vill ju vara i skolan. Men men. Nästa vecka är det mamsens tur att få lite naglar, sen ska även min älskade Angelica försöka ta sig hit för lite vardagslyx.

Nästa vecka ska jag också göra en helrenovering på mig själv! Eller min kompis Christa ska göra om mig rättare sagt. Hon ska färga mitt hår, kanske klippa lite, färga ögonbryn och fransar och beställa massa olika smink produkter från Mary Kay till mig. Efter allt det och om min jävla svullnad vill gå ner lite så kommer jag ju bli topp tio!!


Kommentarer
Postat av: Maria

låter underbart.. Om jag hade råd skulle jag oxo vilja fixa nails.



Ha en fin helg / Kram Maria

2012-02-24 @ 08:22:49
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0