Varning för bild!

Idag var jag på återkoll på kliniken. Hujedamig vad läskigt jag tyckte att det var! Jag brukar aldrig tycka att det är läskigt med sår och sånt, jag är snarare jätte intresserad! Men nu när det var mig själv det gällde så blev jag mesig.
Allt såg i alla fall bra ut och dränagen är borta, tack gode Gud! Men min nya navel mår inte jättebra, den är lite infekterad. Skit läbbigt om ni frågar mig dåra som sagt, men jag ska lufta och tvätta. Om det inte är bättre inom ett par dagar så blir det antibiotika.

Jag tänkte lägga upp en lite läskig bild på hur allt ser ut exakt en vecka efter bukplastiken. Jag är galet svullen dock. Dr Röjdmark tog bort 5 kg av mig, men ändå väger jag 200 gram MER nu än för en vecka sen. Så ni kan ju tänka er hur mycket vätska jag skvalpar runt på..


Kommentarer
Postat av: maria

& va kul & se



Det kommer bli fint

Tar ju tid



Kram Maria

2012-02-14 @ 16:36:52
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0