Fredag!

Jösses vilken vecka! Jag har haft fullt upp hela tiden. I onsdags kom Victoria över och skulle få naglar. Det brukar ta ungefär 1,5 timme för ett nytt set, men icke på henne. Hon är gravid, och när man är det och har så mycket hormoner i kroppen så fäster inte materialet på vissa. Och hon var en sån. Dom ploppade som popcorn! Men efter mycket om och men lämnade hon mig med 10 fina naglar. Hon var nöjd i alla fall, men hon var en svår kund!

Idag lämnade jag barnen på dagis och får inte se dom förrän på söndag. Det gör så ont i hjärtat att lämna dom då. Jag vill ha dom hos mig hela tiden, jag vill inte ens att dom ska gå på dagis! Men dom har saknat sin pappa och han saknar förstås dom. För min del blir det en lugn helg. I alla fall ikväll för imorgon har min kära granne planer på att kidnappa mig för att gå ut. Får se om det går med min panikångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0