God morgon!

Eller ja, god och god vet jag väll inte riktigt. M har härjat hela natten och jag har dröm mardrömmar som vanligt. För någon vecka sen vaknade jag av att jag håller på att slita av mig min sov t-shirt och inatt vaknade jag av att jag försökte knäppa av mig en BH. varför drömmer jag bara mardrömmar? Och framförallt, varför drömmer jag så mycket hela tiden? Så fort jag stänger ögonen och bara slumrar till så börjar drömmarna.

Men nu är det bara att stiga upp och sätta fart på den här dagen!

Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj va jobbigt

Det är väl så mycket som händer i ditt liv just nu!!



Kram Maria

2012-01-26 @ 11:55:08
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0