Söndag.

Gud vilken seg söndag det har varit! Städade på förmiddagen medan C lekte med grannen. Sen iväg och handla en snabbis och sen inget mer. Usch. Men jag och tjejerna har haft en mysig helg tillsammans och jag börjar redan fasa över att dom ska iväg till pappan nästa helg. För ingen orsak alls förstås, dom längtar ju efter honom och han efter dom, men jag blir ju alldeles själv då.
Nä, sluta älta, många dagar kvar ju.

Imorgon är det vardag och det är alltid lika skönt. Jag är nog en av dom få som tycker att måndagar är okej. Heja rutiner!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig dag!



Jag gillar måndagar..



Försök boka dom barnlediga helgerna med mycket kul den första tiden

Kram Maria

2012-01-15 @ 21:30:47
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0