Tillbaka från ledigheten.

Jag har haft en toppenhelg, därav min lilla blogg paus. Men nu är jag tillbaka. Har haft en jättemysig helg, som spenderats med Nathalie och många andra fina människor. Idag är vi tillbaka i rutiner, första dagen på dagis sen lucia! Vi har verkligen haft långledig. Men som sagt, tillbaka till rutiner och jag tycker att det är ganska skönt. Vi började med ett läkarbesök, nu ska jag ta massa olika prover för massa olika saker, Yeeey! Sen blev det ett till möte, men det var för lång kö, för idag är ingen bra dag. Har haft panikångest attacker hela dagen. Det hör ju till min sjukdomsbild, men jag skulle gärna slippa just det. Inge vidare. Nu blir det en sen lunch, sen iväg och hämta barnen. Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: maria

Ha det fint / Maria



Skönt med lång ledighet

2012-01-09 @ 16:29:43
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0