Working girl!

På helgen blir det väldigt dålig uppdatering märker jag, men det är fullt upp. Den här helgen var barnen hos pappa, så jag hade en lugn dag i fredags och i lördags drog grannen med mig ut på äventyr. Första gången jag var på Golden Hits! Mycket roligt ställe!

Idag var första dagen med arbetsträning för min del! Sååå roligt och skönt att äntligen få komma ut och göra något nyttigt!
Det är mycket roliga saker som kommer hända i framtiden, men just nu måste jag vara lite hemlighetsfull om det. Men fortsättning följer!

Hääääärliga måndag!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt med framtidsplaner



Lycka till med allt och OP såklart



Kram Maria

2012-01-24 @ 07:30:18
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0