Nya tider!

Idag var det sista dagen för eleverna på skolan. Nu är dom nagelterapeuter! Så glad för deras skull.
Nu börjar även ett nytt kapitel för mig. Jag ska börja jobba på nagelskolan nu. Jag ska bli lärare! Kan ni tänka er! Jag, lärare? Knäppt ju. Men det ska bli så G A L E T roligt!! Nästa kurs börjar på måndag och då är det på riktigt. Nånstans mitt i allt ska jag klämma in att jobba med webshopen också. Det kommer bli en hel del att göra, men jag är så jäkla taggad!

Jag kommer sakna Karin och Christa som gick ut idag, men önskar dom all lycka i deras nya karriär.
Vi avslutade den här bitterljuva dagen med en mumsig tårta som jag satt och lekte ihop igår. Den var mycket god!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Jobbade du i Farsta?



Fin tårta & rolig

Kram Maria

2012-03-28 @ 07:29:40
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0