Sunny sunday :)

Nu har jag städat klart Maria! :)

Igår fick vi finbesök av Rosanna och lilla Malte. Jag bakade kolakakor som jag trodde att C skulle tåla, men jag börjar mer och mer tro på att det är gluten hon är allergisk mot.
Vi hade det i alla fall jättemysigt och jag längtar redan till nästa helg då Rosanna kommer hit och festar med mig och Angelica!

Idag blev det lite mer shopping. Jag köpte ett till linne och topp fast i svart och blått. När jag för en gångs skull hittar saker som jag trivs i och som sitter bra så tänker jag bunkra upp. Lite nya underkläder blev det igen också. Känns helt underbart nu när jag kan köpa kläder som jag VILL ha, inte bara köpa kläder som jag KAN ha som förut. No more stora tröjor, tunikor och långa linnen! Nu blir det istället tighta tröjor, byxor och SNYGGA underkläder!

C fick också shoppa idag. En ny klänning och en tunn mössa. Jätteglad blev hon, och lite rosa nagellack på det så blev hon i extas!

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: maria

söt hon e. Kram

2012-03-25 @ 18:46:14
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: maria

Härligt att kunna köpa vad man vill

Har du fortfarande ont efter op?

Kram Maria

2012-03-25 @ 20:44:03
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0